- Ինչ է ուսումնասիրում քիմիան
Քիմիան դա գիտություն է, որը ուսումանսիրում է նյութերը: Քիմիան ուսումնասիրում է բաղադրությունը, կառուցվացքը, հատկությունը և կիրառումը: Քիմիաի ուսումնասիրման ոլորտները դրանք բժշկությունը, տիեզերքը, շինարարությունը, սնունդը, ռազմագիտությունը և այլն:
2. Ինչ բնագիտական առարկաներ գիտեք
Քիմիա, ֆիզիկա, աշխարհագրություն, էկոլոգիա, կենսաբանություն, երկրաբանություն:
3. Ինչ է մարմինը,նյութը,բերել օրինակներ
Մարմին են կոչվում այն իրերը, որոնք մեզ շրջապատում են, օրինակ՝ սեղան, աթոռ, համակարգիչ, մահճակալ և այլն: Այն ինչից կառուցված է մարմինը՝ կոչվում է նյութ, օրինակ՝ փայտ, պլասմաս, երկաթ, ոսկի, ադամանդ, արծաթ և այլն:
4. Անվտանգության կանոնները
- Պետք է ուշադիր լսել ուսուցչին և կատարել նրա ասածները:
- Լաբորատորյայում պետք է աշխատել արտահագուստով, ձեռնոցներով և ակնոցներով:
- Աշխատանքի ժամանակ պետք է աշխատանքային սեղանը մաքուր պահել և չպետք է սեղանի վրա լինեն այնպիսի առարկաներ, որը այդ աշխատանքի ժամանակ անրաժեշտ չեն:
- Աշխատանքը ավարտելուց հետո պետք է մաքրել և կարգի բերել աշխատանքային սեղանը:
- Արգելվում է կատարել փորձեր, որը չի վերաբերվում տվյալ աշխատանքին
5. Քիմիական սարքեր և նրանց հետ աշխատելու կանոնները
6. Նյութի հատկությունները, ֆիզիկական, քիմիական, ֆիզիոլոգիական
Նյութի ֆիզիկական հատկություներն են՝ ագրեգատային վիճակը, գույնը, հոտը, համը, խտությունը, լուծեությունը ջրում, t հալման — h եռման աստիճանը, ջերմաէլեկտրահաղորդակցումը, պլաստիկություն:
Նյութի քիմիական հատկություններն են՝ նյութի փողազդեցությունն այլ նյութերի հետ և նոր նյութի առաջացումը:
Նյութի ֆիզիոլոգիական հատկություներն են՝ դա նյութի ազդեցությունն է կենդանի օրգանիզմների վրա:
7. Երևույթներ,ֆիզիկան և քիմիական,բերել օրինակներ:
Ֆիզիկական երևույթներ | Քիմիական երևույթներ |
Մոմի հալվելը | Սպիրտի այրումը |
Մոմի սառեցնելը | Մագնեզիումի այրումը |
Աղի, շաքարի, սոդայի լուծույթը ջրում | Ամոնիումի բիքրոմատի քայքայումը |
Պղնձարջասպի լուծումը ջրում | Սոդայի լուծույթի փողազդեցությունը աղաթթվի հետ |
Փայտի կոտրվելը | Պղնձարղջասպի և հիմքի փոխազդեցությունը |
Ապակու կոտրվելը | Երկաթի ժանգոտվելը |